dinsdag 8 juli 2014

Hoedendoos

Hallo...
 
Leuk dat je weer n kijkje komt nemen.
Dit keer n super leuke opdracht van Kimya verpakkingen. De opdracht was een roze hoedendoos pimpen.




 
 
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van 3 ontzettend leuke lintjes.
Een leuk zachtroze weblint. Deze heb ik geplooid opgeplakt. Daarover zit een heel gaaf knalroze roesjes lintje. Daarover heen zit weer een kanten wit lint.
 


 
 
Verder heb ik de doos versierd met diverse bloemen. Van zijde, stof en van papier. Kant en klare bloemen maar ook zelf geponst. Deze heb ik opgeplakt en hier en daar n plakpareltje. Ook zitten er nog wat parelspelden tussen geplakt. Het geheel nog even afgemaakt met wat veertjes.
 






 
Het koord wat aan de doos zit heb ik er af gehaald en vervangen voor het kanten witte lint.
Om het een geheel te laten worden ook hier nog wat bloemen geplakt.



 
 
Hij is helemaal naar mijn zin, ik hoop dat jullie er ook wat mee kunnen.
Tot de volgende keer!
Liefs, Esther.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen