maandag 22 december 2014

Bloghop

Hoi,

Welkom op mijn blog. Dit keer een bloghop. Een leuk project om te maken. Iedereen aan de slag met een kraftdoosje. Allemaal wat anders en zoo verschillend. Maar heel erg leuk om ideeen op te doen en daarvan je eigen project te maken. Uiteraard kun je dat laten zien op de facebook pagina van Kimya verpakkingen

Als het goed is kom je bij Elly van Trappen - van den Berg haar blog vandaan Mooie creatie was dat he?? Ik hoop dat je de mijne ook mooi vind. Dus laat je reactie achter wat je er van vind.  En vergeet niet om langs alle andere te gaan en uiteindelijk weer terug te keren op de blog van Kimya.
En laat overal je reactie achter. Dan maak je kans op een mooi Kimya pakket. Dat is toch super leuk?? Dit kan van 22 tot 24 december. Daarna ben je nog wel van harte welkom, alleen kun je dan geen kans meer maken op het pakket. Dus deel dit met je creatieve vrienden en familie.

Wat heb ik gemaakt??? Een doosje met daarin een extra laagje. Een leuk doosje, een kerstkaartje en mini advents kalender voor de laatste 12 dagen voor kerstmis. En dat allemaal in 1 !!!


Een mooi kraft doosje heb ik gebruikt. Hiervan heb ik de randen van het deksel bewerkt met bruine inkt en de bovenkant heb ik bestempeld met een houtnerf stempel.


Hierop heb ik een leuk rendier lint creme geplakt.

 
 

Daarbij zit nog een super gaaf opengewerkt lint met daarop een bruin geribbeld label welke ik heb bewerkt met bruine inkt.

 

 Ook zit daar een kraft kerstboom label bij.

 
 
 
 
 Hier heb ik een bruin satijn lintje door gehaald.

 

Deze bij elkaar gebonden met een stuk touw .
Hierop zit nog een houten klosje welke ik omwikkeld heb met het touw.

 

Verder nog diverse bloemen erop geplakt met daarin een kraaltje geplakt.

 
 

Ook nog een tekststempel op kraftpapier gestempeld en een soort banner van gemaakt. Dit heb ik gedaan door een hartjespons daarvoor te gebruiken.

 

 
Als je het doosje open doet door het deksel eraf te tillen zie je een mooie foto van mijn lieve dochtertje, met een mooie kerstwens.


 

Deze foto heb ik op kraftpapier geplakt en zit los in het doosje. Deze kan dus eventueel opgehangen worden.

Achter de foto heb ik weer een stukje bruin satijn lint en nog een stuk bruin weblint geplakt.



Naast de foto zit ook een stuk weblint in de bruine tint en hierop heb ik op kraftpapier weer gestempeld met een tekst van Stampin Up.

 

Diverse bloemen erbij geplakt met ook weer een pareltje.
 
 
 



Dit alles zit op een tweede bodem in het doosje. Deze heb ik zelf uitgesneden uit designpapier van de action. Heb de maten van het doosje genomen en deze paar mm kleiner uitgesneden. Ook van de hoogte van het doosje een paar mm afgehaald.


 


Om het makkelijk uit het doosje te nemen hier met een bloemenpons aan twee zijden een bloem uitgeponst. Hier kun je makkelijk met je vinger in om het geheel eruit te halen.

 


In de onderkant zitten 12 snoepjes per stuk verpakt. Dit is een soort van mini adventskalender...12 days before xmas.

 

In de verpakking zit een merci chocolaatje verstopt. Hier heb ik weer een stuk desingpapier van de action gebruikt. Deze met behulp van het envelope punchboard van Stampin Up gemaakt. Het chocolaatje er als het ware ingerold en vastgeplakt. Dit moet wel want het is vrij dik papier. Als versiering een stukje bruin weblint eromheen geslagen en vastgeknoopt met een stukje touw.

 

Hierop weer een tekststempel geplakt. Deze net als op het deksel uitgesneden en geponsd met de hartenpons.



 
 
Nu is mijn doosje klaar. Het is een heel leuk kadootje geworden om zo iemand je kerstgroet te brengen in combinatie met iets lekkers om te snoepen.


Er zijn veel producten van Kimya gebruikt. En ik vond het heerlijk om te doen!! Wat is het toch een feestje elke keer weer.

 

Ik hoop dat je het een leuk project vind. Laat je reactie hier achter. Zonder reactie maak je geen kans op het te winnen pakket!!!
Ik verwijs je nu door naar de blog van Jolanda, zij heeft ook iets heel moois gemaakt!!!!!

 
 
Hele fijne dagen, alle goeds voor het nieuwe jaar en dat er maar veel tijd over mag blijven voor je hobby's.
 
Liefs, Esther.
























35 opmerkingen:

  1. Jaaaah...eindelijk mag je hem laten zien aan ons. Ik vind het echt een té leuk doosje geworden zeg. Wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, een super gaaf doosje, veel te mooi
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Esther wat heb je er super veel werk aan besteed en wat staat je lieve meisje leuk op de foto. Je hebt tot nu toe het leukste doosje van allemaal vind ik. Ga zo door, Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. poeh hee, wat een prachtig doosje geworden met allerlei verrassingen, teveel om naar te kijken.. heel erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve help, wat een werk is dit geweest, FANTASTISCH!!! En wat zal de persoon aan wie je dit geeft blij zijn! Dank je wel voor al dit moois en de duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDIG, dit is ook helemaal super super mooi.
    Die houtnerf vind ik echt geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo blijven we snoepen! Wat 'n lief dochtertje heb je, En ze poseert ook zo lief :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een werk en wat zijn de kleuren mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend doosje heb je gemaakt
    een feest om zoiets te krijgen
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie ( letterlijk en figuurlijk). Geweldige uitleg.
    Dankjewel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een een geweldig mooie creatie!!
    Zoveel moois om te bekijken.

    Fijne kerstdagen toegewenst.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doosje met mooie gedetailleerde foto's!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wowsie wat gaaf en je hebt me op het idee gebracht voor mijn kerstgeschenkjes voor 2015 ..thanks XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk doosje!

    En wat leuk de wikkeks om de chocolade! Prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vol bewondering alle fotootjes bekeken. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dit leuk gedaan Esther!! Echt heel gaaf! En wat een goed idee...voor elke dag 1 chocolaatje;) Goed voor je zelfbeheersing, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig wat mooi gemaakt...leuk zo elke dag een chocolaatje ;-)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige vondst met die dubbele bodem !
    Mooie details zoals dat lint met de rendieren en alle mooie tekststempels ...
    En je dochtertje is schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat mooi, en ook heel mooi hoe je de inhoud zo bewerkt hebt!
    Gr Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeel gaaf esther! vooral de snoepjes eronder.. super idee! En wat een gave ondergrond die houtnerf.. heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat schitterend, kom ogen te kort wil blijven kijken en super die chocolaatjes eronder :)
    Groetjes Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi !!! Wat een super mooie duidelijke foto's ook.
    Bedankt dat we mee mochten kijken.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig GAAF! Wat een werk, maar wat is het mooi geworden. Bedankt voor het delen.
    Hartelijke groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Esther wat ontzettend gaaf heb je dit gemaakt.... super zoals je de details hebt verwerkt op je project... super gaaf geworden, ik ga wat ideetjes onthouden. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super verrassingsdoosje! De schitterende foto van je dochter en de ingepakte merci chocolaatjes. Ziet er prachtig uit.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze kleuren zijn super. Je ziet toch niet meer dat het een eenvoudig doosje is geweest. En weer dat rendierlint....kwijl kwijl.

    Fijne dagen en groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW wat een leuk idee om het zo te maken. Het is echt een cadeautje geworden, dit doosje. Mooi idee ook zo met de foto van je dochter en daaronder nog de verstopte chocolaatjes! Dat klosje met touw is ook al zo grappig! Ik vind het een goede bron van inspiratie, blijf ook steeds nieuwe dingen ontdekken! Goed gedaan!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hmm jammie niet alleen schitterend maar ook nog een heerlijk dit mooie doosje en lief de foto
    leuk om weer eens te hoppen langs al jullie geweldige creaties met de mooie spulletjes van Kimya het is weer genieten van al dat moois.
    Ik hop weer eens verder
    Fijne Kerst
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw.....ook een mooie creatie....op je net "nieuwe" blog.....ik kom vaker langs hoor!
    Vind de dubbele bodem en de merci erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen