donderdag 22 oktober 2015

Paars klembord

Een hele goedemorgen. Of goedemiddag of avond.
 
Het was weer tijd voor een bloghop. Als het goed is gegaan kom je bij Lianne vandaan. Je bent niet vergeten om overal een reactie achter te laten he??? Anders ding je niet mee voor een mooie Kimya prijs. En dat zou zonde zijn toch??
 
Deze keer was de opdracht een klembord naar eigen wens pimpen.
 
 
 Het heeft voor mij aardig wat ingrediënten gekost. Ik wilde namelijk iets in de paarse tintjes maken. Maar ook iets met wat mij ligt, nl iets bakken, maken of koken. Helaas werd het eindbaksel niet "paars" genoeg naar mijn zin. Uiteindelijk is het een paarse smoothie geworden.
 
 
Maar laat ik even bij het begin beginnen.
Men neme dus een klembord. Hiervan zijn alle randen bewerkt met paarse distress inkt. Ik heb papier op maat gesneden en ook bewerkt met distress inkt. Dit alles heb ik vastgeplakt op het klembord.
Aan de onderkant van het bord heb ik een stuk jute lint met fout steekje  ter breedte van het bord geplakt. Dit lintje is echt een favoriet lintje voor mij. Op dit lintje heb ik een stuk natural mesh wired geplakt.
Uit eigen voorraad een paar leuke bloemetjes met pareltjes.
 
 
 
Rechts onderin de hoek een kraft etiket welke leuk effect geeft.
 
 
 
 
Aan de klem heb ik diverse linten geknoopt. Waaronder lichtrose kanten lintje, jute lintje met fout steekje, en een stukje poppy lace. Deze zijn bijelkaar geknoopt met een touwtje. Aan het touwtje hangt nog een kraft label, hartje.
  
 
 
Onder de klem heb ik ook nog een stukje jute met een fout steekje geplakt.
 
 
In het midden van t klembord heb ik een boekje gemaakt. Een stuk cardstock heb ik op maat gesneden en dubbelgevouwen. Met behulp van een envelop punchbord heb ik er een tabje aan gemaakt.
 
Op de voorkant van dit miniboekje heb ik een foto geplakt. Hierop staat een smoothie afgebeeld. Deze heb ik dus zelf gemaakt. Ik heb hem in een shake beker gegoten.
Onder de foto zit een taartrondje ook wel een doily of papieren onderzetter genoemd. Hiervan is het randje ook bewerkt met distress inkt.

 
Hierop zit een geschulpt hart label. Daarop heb ik een stukje tweed lint geplakt. In combinatie met een kraft etiket "made with love" geeft dit een leuk effect.
 
Daarbij heb ik twee roosjes losgeknipt van een tule lint met rozen en parels.
Een houten knijpertje,  kwastje met eindkapje en een touwtje erbij vastgeknoopt.
 
 
 
Als je het boekje openslaat die je de binnenkant.
 
 
Over beide pagina's heb ik een stuk breed kant  geplakt. 
 
 
 
Daarop een kraft envelop. Hierin zitten twee kraft labels.
 
 
Met wat leuke paarse en bruine bloemen opgevrolijkt. In de hoek linksboven weer twee roosjes geplakt.
 
 Bij de bloemetjes een mini kraft label met daarop een houten knoopje met handmade erop. erachter zit een stukje paars ijzerdraad.
 
Op de rechterpagina zit een ander zakje, bruine vlakke zak.
 
 
Hieronder zit een stuk natural mesh wired. Ook een stukje rozenlint in combi met breed kant.
 
 
 
In de hoek hangt een kraft label met geschulpt randje..
 
 
 
 Ook hangt er nog een glazen mini flesje aan. Deze zijn leuk op ELKE creatie!!!
 
 
In het zakje zit een bruin label. Hierop heb ik het recept gescheven.

 
Aan dit label zit weer een stuk tweed lint geknoopt.
 
 
In de linker onderhoek en rechterbovenhoek weer wat bloemen geplakt uit eigen voorraad.


 
Het was een heerlijke opdracht om te maken. Heb er met veel plezier aangewerkt. Veel tijd in gestopt, maar dat is vast wel te zien. Laat jij je reactie hieronder achter??? Dan ding je mee naar een mooie prijs.
 
Voor nu wens ik je veel plezier bij de andere creaties.
 
 Ik verwijs je door naar de blog van
 
 
Lieve groetjes,
Esther

25 opmerkingen:

  1. Superleuk & met zoveel "extraatjes" , recept , boekje, etc. Ik had eigenlijk nooit iets met bindertjes, behalve zakjes dichtbinden, maar in jouw klembord vind ik ze toch heeeeel leuk uit komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt. Ik ben dol op paars en roze kleuren.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zelf een smoothie te maken en die in je project te verwerken!
    Ik vind de kleuren echt super hoor een het project is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk idee, ook een heel leuk om cadeau te geven. En hij is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww ik wil er vliegend doorheen! Ik wil aan de slag.... gauw verder naar de volgende om ook te gaan freubelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook helemaal geweldig Esther, en wat een leuk idee van je eigen foto. De details zijn ook super mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi gemaakt en ontzettend leuk dat het recept erbij zit, op de foto ziet het er super lekker uit :), ik moet toch eens wat meer met zakjes en labels gaan werken, ziet er super leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie uitvoering van het klembord.
    Ook weer zo anders maar niet minder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En óf het te zien is dat je er veel tijd in heb gestopt! Hij is dan ook schitterend en er is zoveel te zien. Ook heel leuk dat je je eigen smoothie erop verwerkt hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig bord! Bedankt voor de duidelijke detail foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleur paars mooi gemaakt Esther.
    Leuk idee voor recepten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Paars is ook een van mijn favoriete kleuren om mee te werken! ik vind deze echt super mooi geworden! en het recept lijkt me ook super lekker om uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Esther,
    Geweldig jouw versie van het mooie gepimpte klembord.
    Zoveel te zien ik kijk mijn oogjes uit.
    Ik hop weer eens verder.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer zo anders, jullie houden zo wel het plezier van hoppen er in en wie weet die smootie maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig klembord heb ook jij weer gemaakt! Heel mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al weer zo'n hele mooie en met boekje en recept erop. In alle flopje en zakjes kun je leuke cadeautjes doen, super gedaan. Ga weer verder hoppen groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen