maandag 30 november 2015

Een heel gezellig dt-dagje !!

Hoi hoi,

Hier even een verslag van mijn ervaring op mijn eerste dt dag. Dt dag?? Ja, een dt dag. Design Team dag.
Gezellig met alle meisjes van kimya design team een hele dag in 1 ruimte. 1 ruimte waar het werkelijk een walhalla is. Lintjes, labels, zakjes, doosjes, knoopjes, decoraties en etiketten.  Gewoon TE leuk!! Kimya in arkel, voor mij een thuiswedstrijd!!

Gelukkig mocht ik van mijn werkgever er ook bij zijn.... normaal erg lastig in de drukke tijd van sinterkerst en dan werkzaam bij een tuincentrum. Maar ook ik was er bij. Ik zit nog niet heel erg lang in het team. En kon ook nog niet iedereen persoonlijk. Maar door het dagelijks contact via de chat op Facebook hoefde ik me geen zorgen te maken of dat wel ging klikken. Eerlijk waar, die chat piept de hele dag. Van s ochtends vroeg tot s avonds laat. En ja... ook wel eens midden in de nacht als iemand de slaap niet vatten kan.
Een paar meiden had ik onlangs al heel even gezien op de kreadoe. Maar nu gingen we voor het echie!
Nou ik kan je zeggen..... EEN WARM BAD!!

We begonnen de dag na iedereen gekust te hebben met een theetje in mijn geval. Tiets had een lekker taartje mee. Vervolgens mochten we ons even uitleven met een potlood, liniaal en papier. Een mini cursus handlettering. Helemaal van deze tijd. Ik vond het super leuk om te doen.

Tussendoor werd er genoeg gekletst en gedronken.
Maar we moesten er toch echt mee ophouden. We wilden shoppen. Overal hoorde je de ooo's en aaahhh's. Ik kom zelf wel vaker bij kimya maar er waren meiden die er nog nooit waren geweest. Zo leuk om te horen. De lijstjes werden afgevinkt, de mandjes gingen voller en voller. En de buikjes begonnen te knorren... steeds harder. Dus tijd voor een lekkere lunch. Heerlijke belegde broodjes!

Na de lunch was het tijd om even wat zakelijke dingetjes door te nemen.  Onze nieuwe manier van bloggen, leuke bloghops in t vooruitzicht en dat soort zaken. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan..... toch weer tijd gevonden om te shoppen.... onze mandjes waren ondertussen geleegd en in tasjes gedaan voor ronde 2. Af en toe werd en een tussenstand gevraagd wat de rekening inmiddels was en hoeveel we nog konden shoppen. Ja... ook wij hebben een budget te besteden. Maar gelukkig konden we nog even door. Na t afrekenen nog even een kopje thee met chocolaatjes. Een groepsfoto maken. En nog weer kletsen.

Vervolgens zijn we in Gorinchem bij Kees wezen eten. Heerlijk eten en een hoop geklets en gezelligheid weer. Om 19.00 uur Werd het toch echt tijd om naar huis te gaan. Voor mij als dt lid was het dichtbij huis. Maar andere moesten nog even naar oa den helder crossen.... niet echt naast de deur... maar om 21 uur was iederéén veilig thuis en begon de chat weer te pingelen.

Zoals je lezen kunt was het een heerlijke dag. Ik zeg.... tot gauw meiden.
Femke, Morgan en Rachelle  bedankt voor deze dag bij jullie op de zaak!
En de rest van de meiden..... ik ben een bevoorrecht mens, zoveel gezellige lieve vriendinnetjes erbij! En die hebben zowaar allemaal dezelfde hobby! Hoe leuk is dat!!!

Dikke knuffel dus voor allemaal!!!!

Liefst esther. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen