donderdag 17 december 2015

Pocket Letter Xmas, bloghop!

Hallo hallo,

Welkom op mijn blog. Vandaag alweer een bloghop. Gezellig he??

Een bloghop in kerst/winter thema. En dan ook nog een pocket letter. Wat een aardige uitdaging. Ik had in mijn vorig post al een hele mooie zwart witte pl gemaakt. Maarja, deze kon ik niet voor de bloghop gebruiken. Dus alles over een andere boeg gegooid en een pl in zwart-wit-goud. Leek mij wel een verassende combinatie. Maar wat vind jij er van?? Laat het achter in een berichtje hieronder. Doe dit ook bij alle andere pl's van de kimya girls. En vergeet je reactie niet op de kimya blog. Dan ding je mee naar een mooi kimya pakketje. Tof toch weer??

Als het goed is kom je dit keer van de blog van Christa  . Wat had zij goed haar best ook weer gedaan. Net als de rest hoor.

Maar hier is mijn PL.
 
Ik heb de Pl is een zwart tasje gestopt. Hieraan hangt een label, welke ik versierd heb met vilten ijsbloemen, etiket, touw en een knijpertje. Dit kun je natuurlijk ook gebruiken voor een leuk kadootje. Er past namelijk genoeg in het tasje.

 
De pl hoes is voorzien van 9 kleine vakjes. Hierin heb ik op maat gesneden papier in gedaan. Voor de pl kun je diverse manieren kiezen van pimpen. Je stopt alles in de vakjes, of je werkt ook op de hoes. Ik heb gekozen voor de laatste bewerking. Anders vind ik het wel erg vlak worden. Als je op de hoes ook werkt, krijg je meer diepte in het pl. Staat net even wat leuker toch??

 
Dit is vakje 1, gevuld met een zwart label met daarop houten lettertjes. Nog wat pailletjes en een touwtje erbij.

 
Vakje 2 is ook gevuld met een zwart label. Hier kun je een tekst op stempelen. Ik heb er een extra vakje in gemaakt. Het randje is afgwerkt met pailletten band. Een vilten kerstman erbij.

 
Het 3e vakje is gevuld met een zwart label welke geponst is. Daaronder zit een kwart doilly. Een bruin etiket erbij en klaar.

 
Het middelste vakje is heel simpel gehouden. Vilten ijsbloemen en wat pailletjes.

 
De volgende is gevulde met een zwart label waar ik twee houten vogeltjes op heb geplakt. Lintje en touwtje aan het label, onderaan nog een pailletten bandje.

 
Op de onderste rij zit een zwarte ster label. Ook een doilly, touw, lint, en pailletten band. Op en top goud.

 
Op de laatste 2 vakjes zit een schudbol. Gemaakt van een halve bol. Deze is op mica gelijmd Hiertussen zitten gouden pailletten. En op het mica heb ik een leuk kerstetiket geplakt.
Het bolletje is afgewerkt met roesjes lint en daarbovenop een jute strik.
 
 
Dit is mijn versie van de pocket letter in xmas stijl.
Laat je weten wat je ervan vind? Alle opmerkingen zijn welkom. Ook als je denkt... he meid, dat had ook anders gekund mag dat best hoor haha. Ik sta overal voor open. :-))
Ps, dit is mijn 2e pl ever, dus ook ik moet nog een hoop leren in de wereld van pl.
Mocht je deze pl in het echie willen zien, dan kun je deze bij kimya bekijken. Hij ligt namelijk in de winkel bij Kimya en zal tijdens de beurzen ook daar te bewonderen zijn.
Voor nu wens ik jou hele fijne feestdagen toe. Een witte kerst zal het vast niet worden. Tijdens het typen van dit blog is het vrij warm voor de tijd van het jaar.
 
Hieronder nog even alle producten die ik gebruikt heb. Je kunt eenvoudig klikken op de foto en je komt meteen in de shop van Kimya terecht.
 
 
 
 
Ik verwijs je nu door naar de blog van lianne Veel plezier nog met hoppen.
 
Liefs, Esther
 
En vergeet je reactie niet!!!

15 opmerkingen:

  1. Gaaf! Vooral heel erg leuk dat je niet gekozen hebt voor de standaard kleuren maar voor zwart en goud.
    Alleen dat al maakt je pocketletter opvallend(op een positieve manier!)
    Het feit dat je relatief eenvoudige materialen gebruikt hebt, maar het dag je pocketletter een uitdaging is.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    heel anders van kleur, van waar ik allemaal vandaan kwam. Vind het erg sjiek!!! Echt prachtig, en heel mooi in deze tas om hem cadeau te doen. Perfect!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW Esther, wat een mooie Pocket Letter, heel stijlvol.
    Mooie details, echt geweldig.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi stijlvol, heel anders dan de andere. Die schudbol is ook top, dat je het er gewoon allemaal kan opmaken. Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther,
    Super gemaakt jouw pocketletter.
    Gezellig dat bloghoppen ik kijk mijn ogen uit met
    al die leuke ideetjes.
    Ik hop weer verder
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel stylvol in zwart wit goud en de schutbol er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel anders dan de vorige, en ook weer verrassend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een andere variatie, erg chique met dat zwart en goud!
    Zeker mooi om op de hoesjes te werken, de schudbol vind ik helemaal top!
    Fijne feestdagen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor Esther. Chique de friemel.
    Zo zie je maar dat met zwart werken ook heel mooi kan zijn.
    In een woord prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen