maandag 19 december 2016

Bloghop kerst

Wat tof dat je mee doet met de blog!! 
 
Als het goed is kom je bij
Christa
 vandaan. Ben je je reactie niet vergeten om te plaatsen?? Niet ergens vergeten he, als je wilt meedingen naar een creatief kimya pakket!!
 
Maar die Femke he.... die had het weer lekker bedacht met de dossiermap.
Wat heb ik gedaan?? Ik heb uit de map de bovenste en onderste flapjes verwijderd. Deze bleven niet zo goed zitten naar mijn zin. Hier heb ik cardstock op geplakt en gerild. Zo kreeg ik 2 mooie grote extra pagina's. Een soort van flipflap album.
Achteraf had ik de elastieken meteen weg moeten halen, maar ik heb het papier gesneden en beplakt en niet meer aan de elastieken sluiting gedacht. Hier kwam ik pas achter toen ik klaar was. haha. Dom he!!
 
 
Dit heb ik opgelost door ze weg te knippen en een magneet op het papier te plakken en deze weg te werken, dit is mijn sluiting dus. Ik heb de map een kwart slag gedraaid.
 
 


 
 
Voor het designpapier heb ik gekozen voor Kaiser crafts Frozen. En ik ben in de fotoalbums van vroeger gedoken voor winterse foto's van mezelf. Helaas waren er daar niet super veel van. Dus ben ik gegaan voor foto's van mijn ouders, zussen en broertje. Tja, vroeger foto's maken was erg duur. Dus die zijn ook zeldzaam.
 
Op de voorkant foto;s van mijn zussen Monique en Judith en ikzelf. Samen in de besneeuwde achtertuin. De huizen waren nog maar net gebouwd en de tuintjes net beplant.
 
 



 
Op de 2e pagina heb ik ook weer genoeg geplakt zoals je kunt zien. Labels verstop je overal achter en tussen. En in kraftzakjes... En daarbij foto's van mijn vader met mijn oudste zus Monique op het bevroren kanaal in Meerkerk. Dit is niet zo vaak gebeurd dat het helemaal dicht lag.





 
Dit is de 3e pagina, ik weet niet zoveel te zeggen, hoop dat de foto;s meer dan genoeg zeggen. Ikzelf op de schaats.
 






Zoals je kunt zien heb ik op diverse plaatjes een scheurtje in het papier gemaakt. Hierachter heb ik sneeuwlint geplakt. Gaaf he!!



Pagina 4, lekker een sneeuwballengevecht op het plein bij mijn ouders. Samen met mijn vader en zus Judith.



 
Pagina 5, Het midenstuk. De foto's waarop mijn ouders, zussen en het ouderlijk huis te zien zijn.
 
 
 
 
Op de pagina links hiervan zien we mijn zussen en ik, Lekker in de sneeuw. Wanneer zullen we weer zo'n winter mogen genieten?? Ik hoop snel.
 



En de laatste pagina, rechts. Mijn vader met broertje Daniël.
 

 
 
Ik hoop dat je ervan genoten hebt. Het was een uitdaging om te maken, maar zo gaaf eindresultaat. Ik ben dr trots op!!!
Vergeet je reactie niet achter te laten. Je mag hier nu door naar de blog van
 
 
Heel veel winterse groetjes en alvast hele fijne feestdagen!!
 
Liefs,
 
 photo Signature Esther_zpsxenbltmo.gif

https://kimya.nl/content/Decoraties%202016/FullSizeRender.jpg Boucle, jute met fout steekje donkerblauw 25 mm, per meter Uitgestanste ijssterren lint wit, 18 mm x 1 meter Taartrand, creme, 10 cm, 50 stuks, la cucina Kerst stickers, sneeuwvlokken op velSneeuwballetjes wit 8-10 mm, 25 gram, decoratie IJspegel/ ijsster lint, 40 mm x 1 meter Sneeuw organza 63 mm x 1 meter, wit met sneeuwvlok Kaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - Arctic Kaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - Icicles Kaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - Frozen Kaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - ChillyKaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - Glacial Kaiserkraft Frosted 30.5 x 30.5 cm Scrapbook Paper - Snowy Bruine vlakke zakken 10 x 15 cm 50 stuksNieuw: Dubbelzijdige tape 9 mm x 5 meter RODE kwaliteit STICKY Kleine Kraft envelop 7 x 10 cm 50 stuks ASSORTI bruine labels 100 stuks in diverse afmetingen Bruine papieren labels 55 x 110 mm 100 stuks Hangetiket, labels met koordje 36 x 53 mm 100 stuks Hangetiket, labels met koordje 13 x 34 mm 100 stuks Rietjes zilver, 15 stuks assorti print Bedeltje schaats 12 x 10 mm, per stuk Bedeltjes ijsster groot 19 x 17 mm, per stuk Sparkling metaalband met glitters, 63 mm x 1 meter, zilver Marianne D clear stempel - Winter Clearstamp - Precious Marieke - Winter Wonderland - Tekst Shining organza, zilver 15 mm x 5 meterJute koord (flax) 3,5 mm x 25 meter - donkerblauw Die - Amy Design - Brocante Christmas - Figure Skates Die - Precious Marieke - Winter Wonderland - slee nieuwe afmeting: Miniflesjes 24 x 9 x 5 mm glas 5 stuks  Etiket wit, let it snow zwart, 40 mm 10 stuks Confetti snowflake wit 30 mm 50 stuks https://kimya.nl/content/linten%202016/lint+basic+donkerblauw.JPG Kraft karton/papier bruin 30.5 x 30.5 cm 20 vel 300 gr.

19 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en zo leuk om foto's van vroeger in te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag met recht trots zijn op je mooie flipflop album, Esther...je hebt het met heel veel oog voor detail gemaakt...prachtig! Ook hier heb ik weer dat mooie ijspegellint gespot.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij hier een geweldig kunststukje van gemaakt zeg!, zoveel mooie dierbare herinneringen op zo`n geweldige manier verwerkt echt prachtig, ben er stil van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg nu weer helemaal zin in de echte winter, sneeuw, schaatsen en de gezelligheid in huis. Erg mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee! Zo heb je nog eens plezier aan je foto's van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kleine details! Heel speciaal en winters, en persoonlijk met die prachtige foto's van vroeger!
    Bedankt voor deze ideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende creatie! Mooie kleuren combi.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jolan Da: eerst mijn naam maar, anders gaat dat weer mis. Al doende leert men onderweg hoe het moet. Jouw creatie is ook erg leuk. Vooral dat schaats-winter thema Frozen. Heel leuke foto's heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat gaaf gemaakt,
    en prachtige kleuren,
    leuk zoveel foto's ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal super mooi Esther, weer heel wat anders maar zeker niet minder mooi, zo kun je ook een soort van mini album maken, GEWELDIG.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen