maandag 6 maart 2017

Zadenbox


Vandaag een creatie in teken van het voorjaar.
Ik heb ik kleine loonzakjes wat diverse zaadjes gestopt. Een collega van mij is namelijk begonnen om een moestuin te beginnen.
En daar horen zaadjes bij.



Deze heb ik leuk verpakt. Op een bruin label heb ik de gebruiksaanwijzing geschreven en in het zakje gestopt.
Deze zakjes zijn weer in een French fries bakje gestopt, leuk geheel en lekker voorjaar!!










Hoop dat je er weer wat positieve energie van hebt gekregen.

Liefs,


 
Dutch Doobadoo Dutch Envelop Art box french fries A4 470.713.021  Loonzakjes PERGAMIJN 65 x 105 mm 25 stuks CraftEmotions Die - veertjes Card 5x10cm Nellie snellen, Rosette Folding dies Round with hearts Houten Knijper 2,5 cm naturel 25 stuks Kraft labels hartje 3 cm 5 stuks Kraft labels rond diameter 5 cm 5 stuks Etiket kraft, met liefde xxx, 20 stuks https://kimya.nl/content/images/houten+figuurtjes.JPG Bundel jute touwtjes 25 cm, circa 100 stuks per bundel Extra breed: Chrocheted lace 35 mm x 1 meter - limegroen Shining organza, licht groen 15 mm x 5 meter Houten knoop met groene bloem/ster per 1.8 cm 4 stuks 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen